7 pilířů efektivního online marketingu

Autor:Matěj Ulvr
ISBN:978-80-7666-089-2
Vazba:V2
Náklad:1500
Formát:140×216
Barva:obálka
Počet stran:172
DPC:298,– Kč
Rok vydání:2022

nebo, pokud nemáte nastaveného poštovního klienta a tlačítko vám nefunguje, zadat adresu ručně:

xxxxxxxxxxxxxxx(z)yyyyyyy.cz


Chystáte se investovat do internetové reklamy?

Nedělejte to bez této knihy!

Existuje obrovský rozdíl mezi hezky vypadající marketingovou kampaní a kampaní, která skutečně vydělává firmě peníze.

V této knize se dozvíte, jak efektivně využít internetový marketing k masivnímu růstu tržeb a zisku ve vašem podnikání.

Nemusíte mít online byznys, abyste mohli využít sílu digitálního marketingu.

Máte kamenný obchod, vlastní značku, provozovnu, agenturu, e-shop, expertní či makléřský byznys? Tak právě vám tento marketingový systém pomůže předvídatelně zvýšit prodeje.

Ke knize získáte bonusové video lekce zdarma, stačí se registrovat do členské sekce na stránce:
www.digiforce.cz/sedm


Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.

Chcete vydat knihu? Přijďte se poradit!